dimecres, 17 de març del 2010

PIRATA!, per Miri4 (il·lustració de Rachelle Anne Miller)


Quan sigui gran...
...no vull ser princesa de conte de fades, tampoc infermera, perruquera o mainadera. Això és el que els agradaria a les meves àvies!. Jo sóc una noia moderna i atrevida...M’agrada l’aventura, el mar, jugar a la platja i buscar tresors amagats a la sorra. Ja ho he decidit: quan sigui gran jo vull ser PIRATA. Ja tinc un ocellet, tot i que no és un lloro però em servirà. També tinc el mocador pel cap i un mapa Així aniré a veure món travessant mars i oceans amb el meu vaixell fantàstic que serà tan modern que podrà navegar, submergir-se i volar només pitjant un botó. La tecnologia avança molt de pressa, tothom ho diu. Arribaré a tots els llocs del món, trobaré molts tresors i els portaré als països més pobres, segur que tots estaran contents i a la nit tornaré a casa i seré feliç.